Szukając nowych rozwiązań w branży promocyjnej, firmy oferują kolejne produkty. Dobrym rozwiązaniem są zaczepy na klucze określane jako smycze. Reklamowa powierzchnia na materiale może być wypełniana napisami lub znakami graficznymi. Powoduje to, że jest to nośnik uniwersalny i można go dopasować do dowolnych kampanii reklamowych. Sam produkt jest na tyle użyteczny, że odbiorca będzie go miał przy sobie, co zwiększy ilość osób, na których modzie oddziaływać reklama. Smycze reklamowe jako przedmiot kolekcjonerski Dzięki dużej gamie kolorystycznej część klientów pozyskuje smycze. Reklamowa branża cały czas wprowadza do obrotu owe modele zawieszek. Różnią się kształtem i rozwiązaniami związanymi z zaczepami. Mogą być używane do kluczy lub telefonów. W ten sposób łatwo promować produkt za pomocą smyczy. Podnosi to efektywność przekazu reklamowego, a co za tym idzie, zwiększa możliwość pozyskania potencjalnych klientów na rynku. Agencje reklamowe często planują produkcje kilku modeli smycz z tej samej firmy, aby podtrzymać zainteresowanie klientów.